Repsam

fredag 18 juli 2008

18/07 nap 1.

Under denna cykeln fungerade jag hur bra som helst. Inga direkta spår av trötthet och jag kände en prestationsnivå av 10/10. Nästa powernapp blev dock inte förrän 00:20, alltså ca 6 timmar efter den förra och då kände man att det var hög tid.

Jag vaknade 00:45 och kände att jag hade sovit riktigt tung. Första ringsignalen väckte mig inte utan det blev en del av drömmarna, medan andra signalen fick upp mig.
Nu har det gått 30 minuter och jag känner att jag presterar på kanske 7/10. Det finns lite trötthet, men inget jobbigt att bemästra.

För att säkra mig mot att ställa klockan fel köpte jag en manuell kökstimer. Tyvärr tickar den förskräckligt medans den räknar ner så jag kommer inte använda den igen. Är det någon som har något annat förslag. (var finns digitala timers), eller någon som kanske har en timer som inte tickar och vill byta mot en snygg äggklocka i borstad aluminium?!

Inga kommentarer: