Repsam

lördag 19 juli 2008

Äntligen en produktiv natt

Jag har nu bestämt mig för att vara produktiv under nätterna så att jag käner att jag faktiskt även under adoptionsfasen totalt sätt presterade mer än vanligt. Det lyckades jag väl med sedan förra powernapen. Jag satt och läste lite om html/css samt mysql server 2005. Presterade väl 8/10.

Nap 1: 02:30-02:55.

Jag vaknade förvirrad. Jag var helt övertygad om att jag hade vaknat på en annan signal än den första. Men en koll på klockan visade att det var första. Så antagligen har jag, precis som någon gång tidigare, drömt att klockan ringde och att jag gick upp strax innan just det hände.
Nu har det gått en halvtimme och jag känner att jag ligger på 6/10 och är tämligen trött. Jag planerar att börja med att städa lite, sen ska jag ev. försöka plugga lite mer, ev. läser jag bara någon lugnare facklitteratur istället.

Inga kommentarer: