Repsam

torsdag 17 juli 2008

nap 3 - svårare för att somna

Under förra cyklen hade jag inte intresse av att göra något vettigt. Jag började med att försöka läsa lite på datorn, men noterade hur sömnen trängde sig på. Istället drog jag igång ett livligt flashspel som höll mig igång tills jag kände att jag fick lov att sova igen!

Klockan 06:00 hade jag min 3dje nap. Efter ca 10 minuter hade jag inte lyckats somna, men av någon anledningen skickade kroppen en pigghetsdos till mig, men jag ville sova vidare så jag vände mig på sidan och fortsatte försöka. När jag vaknade av larmet så hade jag iaf somnat, men jag kände mig inte speciellt utvilad. Jag kanske ligger på en 6/10 vad gäller prestation så här 15 mini efter uppvaknandet, men känner mig något piggare än vad jag gjorde efter förra napen.

Inga kommentarer: