Repsam

lördag 19 juli 2008

Ingen mer produktivitet inte

Det blev inte mycket plugg sen jag hade vaknat 02:55. Istället blev jag bara tröttare och tröttare och bestämde mig för att ta en ny nap snart igen då det knappt var uthärdligt att vara vaken.

Jag sov till 03:32. Efter det vaknade jag återigen upp i ett kasst tillstånd. Prestationsförmågan var kanske 3/10 och kroppen ville bara somna. Således blev det inget plugg nu heller utan mest aktivteter för att hålla mig vaken, bl.a. en promenad på ca en timme.

08:00-08:20 fick jag äntligen sova igen. Denna gång bara 20 minuter för att se om det skulle bli någon skillnad. Det blev det inte och jag var fortsatt skittrött.

08:45-09:15 sov jag igen – det var bara för jobbigt att tvinga sig att vara vaken. Denna gång testade jag 30 minuter istället, men det hjälpte föga även det. Nu har det gått 20 minuter sen jag vaknade och jag ligger kanske på 5/10 i prestationsförmåga och även nu är det ett kämpa för att inte somna.

Nu när jag sitter och skriver denna blogg går ögonen ihop då och då och man får koncentrera sig för att inte texten på skärmen ska bli suddig. Precis som tidigare dagar förväntar jag mig dock att jag snart börjar övergå till att fungera som vanligt igen!

Inga kommentarer: