Repsam

torsdag 24 juli 2008

24/07 nap 2 07:00 – Har jag lyckats lura hjärnan?

Under förra cykeln (03:25-07:00) låg jag på en prestationsnivå av 7/10 och slutade på 9/10. Det fungerade riktigt bra med att låta lampan sätta igång några minuter innan jag skulle vakna även denna gång. Det var inga svårigheter alls att göra saker. Skulle nog vilja säga att tiden var bättre än vad jag normalt presterar på morgonen. (Var ingen morgonmänniska.) Så det är precis så här jag vill att det ska fortsätta vara! Nu är klockan 08:35 och jag känner hur hjärnan trivs och skickar signaler om att den vill ha någonting att bita i. Nu känner jag att jag presterar på 11/10 och jag är bara hungrig efter att få gjort saker!

2 kommentarer:

Ludwig sa...

Thomas, det hade varit kul med en liten avstämning. Hur funkar ditt liv som polyphaser? Är det värt det? Vissa nätter verkar du ju funka bra, medans andra bara handlar om att du ska hålla dig vaken. Så en liten rapport på hur du fungerar och om du känner dig effektiv hade varit kul att läsa om du känner för det.
/Lud

Thomas Jönsson sa...

Nu har du en 2 veckors avstämning. Du hittar den på högersidan under etiketter.