Repsam

lördag 26 juli 2008

25/07 – Dubbelt misslyckande

Nap 1: 00:00.
Denna gick utmärkt.
Nap 2: 03:00 – 2.5h misslyckande
Sedan förra napen har jag fått gjort mycket och allting har fungerat bra. Jag var jäkligt nöjd med förra natten och kände att nu har jag lyckats, nu har jag gått förbi adoptionsfasen och allting kommer bara fungera helt super. Således har jag slutat att lägga tid på att motivera mig.
När jag vaknade ca 03:30 var jag inte speciellt trött och fungerade som jag hade gjort en vanlig morgon efter att sovit 8 timmar. Precis på samma sätt som då vred jag lite på mig i sängen och kände hur himla bekväm och skön den var, jag bestämde mig för att få lov att njuta lite till av denna sköna säng, av värmen under täcket och mjukheten av kudden. 05:00 vaknade jag igen…

Nap 3: 06:30

Jag gjorde inte mycket vettigt sen förra nappen utan fördrev mest tiden i ett självmant skönt halvsovande. Jag fungerade egentligen tämligen bra, men har ju saknat det där sköna halvsovande tillståndet. På samma sätt som sist låg jag kvar när väl larmet hade ringt och fortsatte njut av den härliga sängen. Återigen resulterade det i översömn och jag gick inte upp förrän ca 08:00 igen.
När jag väl vaknade kände jag mig helt övertrött. (=sovit för länge) och hjärnan var lite seg. Jag presterade kanske på 8/10.

Nap 4: 15:40
Jag pressade mig till att vara vaken lite längre än vad som var önskvärt då en fotograf behövde fotografera mig inför en artikel. Men sen blev det en skön sömn och uppvaknandet var super.

Nap 5: 18:45

Återigen en bra nap med ett bra uppvaknande.

Inga kommentarer: