Repsam

tisdag 22 juli 2008

Härlig natt! Dock misslyckande på morgonen.

Natten fortskred riktigt bra. Efter lite flash spel började jag med att göra lite analyser på besökarna till www.repsam.se och noterade de nya beställningarna. Snart satte jag igång att med att plugga lite och det fungerade också fin fint. 02:30 satte jag igång ett yoga pass där jag bl.a. motiverade mig mer inför sömnlöshet. Jag låg på 9/10 i prestationsnivå under denna period.

Nap 2 02:55.
03:20 vaknade jag efter 25 min sömn och förväntade mig en riktigt tuff och jobbig period igen då det som vanligt kändes tämligen dåligt.
Jag började med att bara sitta/stå för att undvika att somna och för att få igång hjärnan. Sen segade jag med ett flashspel på datorn. Fortsatt trött övertygade jag mig om att det var nu jag skulle köra igång mitt bokprojekt, ”konsten att leverera” och lyckades komma igång på ren vilja.
Den har jag suttit med kanske 1.5 timmar nu och det har inte alls varit jobbigt att hålla mig vaken och skallen har presterat på kanske 8/10 större delen av tiden. Jag är helt förbluffad!

Nap 3 tog jag vid 5 tiden och nu kändes det bättre att gå upp, även om det var något tufft.
Jag spenderade tiden med att skriva lite mer i boken och gick även en lång skön promenad!

Nap 4 tog jag 08:00. Jag kände mig sugen på att bara sova lite till vilket jag gjorde, jag ämnade sova tills att larmet gick av igen. Men det verkade inte som om det gick vägen för jag vaknade 09:50 nästa gång…
Känns dock riktigt bra att kroppen väljer att bara sova 1:50 när den får sova ostört! När jag vaknade kände jag mig enormt utvilad och presterade på 11/10.

Inga kommentarer: