Repsam

tisdag 22 juli 2008

Bra start på natten!

Nap 1 tog jag 00:10. När jag vaknade var jag ganska så trött och hade en svag motivation för att gå upp. Men jag lyckades ta mig ur tack vare att hur jag än gjorde i sängen så bröt jag reglerna jag satt upp. Eftersom det var så tufft så vet jag att jag återigen måste motivera mig för att klara av nästa powernap. Det är bara att gå igenom listerna, tänka efter hur mycket jag vill uppnå sömnlöshet och komma med en massa argument varför och argument för vad sömnlösheten innebär!
Även om jag kände mig ganska trött kom jag så småningom igång med lite plugg och snart kände jag mig piggare. Det var läsning i facklitteratur som gällde. Det gick hur bra som helst, inte en enda gång tappade jag fokus på texten. (Vilket jag brukar göra på natten av trötthet.) Så under denna period har jag varit på en prestationsförmåga av 9/10. Jag har också sagt att jag i större och större grad ska tvinga mig till att göra produktiva saker under kvällen så jag är helnöjd med att jag kom igång. Jag hoppas att jag lyckas väl med detta även under nästa period!

Inga kommentarer: